czwartek, 24 lutego 2011

Dzisiejszy ground-handling before I'll go away from czarna tuskowa dupa to Norma Italy.

Wiatru było tyle, że gdy pojawiłem się na zamarzniętej Zatoce z glajtem w ręku, leczące akurat kaca mewy posikały się ze śmiechu.Nie zrażony jednakowoż ich sarkastycznymi wypowiedziami dokonałem rozwinięcia skrzydła oraz podpięcia uprzęży. Przeglądnowszy się w odkrytym kawałku lodu uznałem, że wyglądam nader atrakcyjnie i przystapiłem do czynności zwanej ground-handlingiem.
Skrzydło uniosło się było w powietrze, napięło linki po czym natychmiast opadło i powiedziało, że więcej nie poleci bo padło z wrażenia.
Na moje pytanie, co zrobiło na nim tak piorunujące wrażenie odpowiedziało, że liczba autostrad pobudowanych od jesieni, skala obniżek podatków i efekty wrześniowej ofensywy legislacyjnej Naszego Ukochanego Przywódcy.
Spakowałem więc biedaka do wora i obiecałem, że w sobotę gdy je wyciągnę w Normie będzie już normalnie.

4 komentarze:

free-soul pisze...

Ciekawe czy Tusk też odpowiada za globalne ocieplenie..?..skoro ma wpływ na wiatr..hehehe.Za dużo rozmawiasz o polityce z glajtem.:)Za bardzo obciążasz go tymi informacjami.Dla tego nie czuje się wolnym sprzętem, nie skupia się na podziwianiu piękna przyrody tego kraju tylko ulega politycznym nastrojom. takie psychiczne obciążenie nie pozwala pofrunąć..wzbić się w przestworza. Włochy nie są politycznie najciekawszym miejscem. Proponuję Gibraltar, Norwegię lub.. hmm..Islandię?
Pozdrawiam

mysky pisze...

DRogi free-soul,
Wiadomo, ze On nie odpowiada za globalne ocieplenie. Zostało udoodnione, ze odpowiada jedynie za powszechne zidiocenie.
A zmiany klimatyczne to wina PiS. Co ty ? Nie ogladasz tvn ?
A propos latania: ze wzbijaniem się problemów nie mam a mój krytyczny stosunek do quasi-rzeczywistości maleje wprost proporcjonalnie do osiagnej wysokości. Zapewne w Normie, w słońcu i miedzy drzewami pomaranczy zniknie zupełnie.

free-soul pisze...

Zazdroszczę Ci tych pomarańczy..właściwie kwiatów pomarańczy.Chyba w lutym zaczynają kwitnąć.
Nie oglądam tvn ani innych tv..same pomyje tam lecą. Nie interesuję się polityką, choć od czasu do czasu znajomi mnie gwałcą kolejnymi informacjami-rewelacjami.Generalnie nie wiem, kto za co odpowiada, ale wiem ,że polityka działa szkodliwie na wnętrzności:).Staram się nie interesować się tym, na co nie mam wpływu.Dobrze ,że w Normie Twój stan ducha wróci do normy;)Pozdrawiam

fuck fuckin' fuck pisze...

Hi. Fllow me, please!